Психологічна освіта в Університеті Ушинського

Facebook Instagram Youtube   

Лазоренко Тетяна Миколаївна, кандидат психологічних наук, доцент кафедри теорії та методики практичної психології

Професійне кредо: Ставтеся до дитини як до особистості: поважайте його  індивідуальність і складайте умови для розвитку його здібностей.

Закінчила Одеський педагогічний інститут імені К. Д. Ушинського, спеціальність - вчитель початкових класів, шкільний психолог.

У 2002 році в Інституті дефектології (м. Київ) захистила кандидатську дисертацію за  спеціальністю 19.00.08 – спеціальна психологія на тему «Психологічна адаптація до процесу навчання дітей 6-8 років із затримкою психічного розвитку». У 2006 році присвоєно звання доцента кафедри педагогічної та вікової психології.

З 2002 року працювала психологом-консультантом в реабілітаційному центрі «Молодий інвалід», брала участь як волонтер у реабілітаційних центрах, що допомагають дітям, які мають психічні розлади.

Проходила підвищення кваліфікації на кафедрі клінічної психології в Одеському національному університеті імені І.І.Мечнікова.

На базі громадської організації «Елеос» і Гамбурзького університету  пройшла навчання з проблеми «Медіація. Шкільна медіація», а також курси:

  • Метод терапії зобов’язання та прийняття (АСТ): Український інститут когнітивно-поведінкової терапії,
  • Навчальний курс з дитячої психології і патопсихології:Навчально-консультативний психологічний центр «Співдружність»,
  • The Fundamentals of Existential Therapy:International institute of existential consultancyS. Yesselson,
  • Дитяча психосоматика:Навчально-консультативний психологічний центр «Співдружність».

Спеціалізація та курси, що викладає: «Спеціальна психологія», «Клінічна психологія», «Функції та специфіка роботи психолога в клініці при соматичних захворюваннях», «Дитяча патопсихологія», «Психологія здоров’я та психосоматики».

lazorenco

Які книги (праці) з психології Ви вважаєте важливими чи необхідними?

В. І. Лубовський «Психологічні проблеми діагностики аномального розвитку дітей», В. І. Лубовський «Розвиток словесної регуляції дій у дітей (в нормі та патології)», Т. В. Сак «Психолого-педагогічні основи управління учбовою діяльністю учнів із затримкою психічного розвитку в школі інтенсивної педагогічної корекції», Е. Меш, Д.Вольф «Дитяча патопсихологія. Порушення психіки дитини».  

Чого ви обрали саме цю професію?

Випадково ... Адже випадковостей у житті не буває! Дуже часто випадок виявляється саме тим пусковим механізмом у виборі професійної діяльності, який і відкриває приховані здібності особистості. Так і сталося у мене.

Чи є люди (постаті), які вплинули на Ваш вибір професії (або шлях в ній)?

Звісно! Моїми наставниками були викладачі-науковці - академік О. Я. Чебикін, академік О. П. Саннікова, академік Т. П. Вісковатова, доцент Р. О. Тімошенко.

Найголовніше, що Ви хотіли б донести до студента або будь-якої людини, яка осягає психологію?

Вивчай, осягай і ... не нашкодь!

Чи є в вашому розумінні «чарівні» слова, які завжди можна і потрібно говорити будь-якій людині, що потребує психологічної допомоги?

Вір в себе!

Чим ви найбільше пишаєтеся?

Моїми батьками та родиною!