Психологічна освіта в Університеті Ушинського

Facebook Instagram Youtube   

Навчально-наукова лабораторія «Психолого-освітня майстерня «Скріпка» працює відповідно до плану з урахуванням освітніх тенденції в сучасних реаліях

Завдання майстерні - забезпечення освітнього і наукового процесу сучасними методами і технологіями психологічної діагностики, психокорекції, консультування, проведення соціально-психологічних тренінгів. В діяльності виокремлюються такі проблемні напрямки як: підготовка дітей дошкільного віку до школи; психологічна адаптація школярів до навчальної діяльності; робота з дітьми ЗПР; вирішення проблем формування особистості в підлітковому та юнацькому віці; психологічне супроводження особистісного та професійного самовизначення старшокласників; проведення профконсультаційної роботи; дослідження індивідуально-психологічних особливостей осіб різного віку та залучення їх до психокорекційних заходів та ін.

44148923 1808951832556937 9097418989868417024 n

Психологічна майстерня покликана надавати можливість студентам опановувати психодіагностичні та психокорекційні методи та використовувати це під час написання курсових та магістерських робіт. Лабораторія надає психологічну допомогу населенню. На базі лабораторії студенти можуть проходити психологічну практику. Крім того лабораторія сприяє підвищенню кваліфікації співробітників кафедри.

Викладачі кафедри виходячи зі своїх наукових інтересів та здобутків забезпечують відповідний напрям роботи на науковому, методичному та організаційному рівнях.

За звітній період підібрано психологічний інструментарій, визначенні напрямки спеціалізації в роботі лабораторії, проведені психодіагностичні та психокорекційні заходи, тренінги, квести. Зокрема, результати роботи лабораторії полягають у наступному.

 

Лабораторні зони

 

Зміст роботи

Виконавці

Емоційна сфера  підлітків

Сформовано пакет методик для психологічної діагностики емоційної зрілості підлітків та властивостей особистості, що забезпечують регуляцію емоційних процесів

Косьянова О.Ю

Емоційна сфера  юнаків та дівчат

Складено комплекс методик для вивчення емоційної сфери особистості юнацького віку.

Мельнічук І.В.

Психофізіологічні дослідження

Апробовані: аудіометр та прилад «ПСИХОТЕСТ»

Косьянова О.Ю.

Профорієнтаційний напрям

 Складено копмлекс профорієнтаційних тестів на соціономічні професії.

Санніков О.І.

Історія психології.

Адаптація до навчання молодших школярів.

Оформлено кабінет історії психології. Складено комплекс діагностичних методик щодо готовності дітей до школи та адаптованості їх до навчання.

Поспєлова І.Д.

Арт-терапія.

Професійний розвиток студентів-психологів

Проведені майстер-класи: арт-терапія в роботі з дітьми; психологічний супровід молодих фахівців психологів. Організовано та проведено відкриту лекцію з екзістенціальної психотерапії.

Пивоварчик І.М.

Спеціальна психологія

Проведена психодіагностика дітей із синдромом Дауна та дослідження розвитку дітей з інвалідністю ДЦП.

Лазоренко Т.М.

Психологія ризику особистості в юнацькому віці.

Проведено дослідження прояву ризику особистості юнацького віку

Вдовіченко О.В.

Арт-терапія (малюнкова, пісочна та казкотерапія).

Підібрано комплекс методик та технік з малюнкової, пісочної терапії, що спрямовані на відновлення ресурсних станів особистості та корекцію тривожних станів;

Апробовано зі студентами різні техніки малюнкової, пісочної та казкотерапії («Монотипія», «Каракулі Віннікотта», «Аутентична мандала», «Пісочна мандала», «Шлях героя»)

Сінєльнікова Т.В.

 

За звітній період було проведено

  • 09.20, 24.09.20, 15.10.20, 29.10.20 цикл зустрічей на безкоштовній основі у групі інтенсиву-практикумі: Керований транс (можливості і сфери застосування) Ведучі: Людмила Цуркан: Голова правління Міжнародної Асоціації Комплементарної Медицини й Усвідомленого Розвитку «Грані Розуму»; Віктор Кузнецов: Президент Міжнародної Асоціації Комплементарної Медицини й Усвідомленого Розвитку «Грані Розуму»
  • 11.20 зустріч з Феликсом Рожковим – майстром, керівником майстерні «Ковчег» для практикуму з управління особистою реальністю, створення і функціонування стійкої енерго-інформаційної структури, яка є основою сприйняття світу.
  • 11.20 Диспути з проблем онлайн-навчання (з Т. В. Сінєльниковою)
  • 12.20 Диспути з актуальних проблем сучасної науки психології (з І. Д. Поспеловою)
  • 12.20: Диспут «Фрейд та його психоаналіз: за і проти» (з Т. В. Сінельниковою; І. Д. Поспєловою та І. В. Мельничук)

Всі матеріали освітлені на сторінці групи в фейсбуці

https://www.facebook.com/groups/431383720650354/